reklama

Nohavičky v detskom centre nie sú chic!

Mam rada knihy, každá jedna ma svojim spôsobom ovplyvní, pri niektorej si oddýchnem, ale niektoré ma dokážu natoľko ovplyvniť že viac či menej času sa pozerám na seba a svet okolo „pod vplyvom“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

To sa aktuálne deje, jedna z rozčítaných kníh: Jennifer L. Scottová: MADAME CHIC. Žiadnu ťažkú ani intelektuálnu hĺbku som neočakávala, ale napriek tomu ma ovplyvnila....

Začala som sa pozerať na svoj preplnený šatník inými očami a nekompromisne vyhadzovať veci, ktoré som roky odkladala, alebo proste naozaj doslúžili. Určite sa tak skoro neodhodlám na pravidlo 10 základných kúskov v šatníku a dosť, ale to je iná téma.

Po víkendovej príhode som však knihu na chvíľu odložila...príliš často som začala v duchu používať slovo „chic“ a okoloidúcich ľudí triediť do kategórie chic/nonchic. Rada sledujem ženy, ich správanie, štýl, komunikáciu, gestá a samozrejme výzor. Upravená dáma ma vždy niečo do seba a nemusí to byť panička nahodená v top značkách. Avšak čoho je veľa, toho je veľa. Počas návštevy detského kútika v jednom nemenovanom nákupnom centre, som sa popri sledovaní môjho malého pokladu, obzerala po okolí. Je milé vidieť toľko oteckov s deťmi a jeden ma celkom zaujal, chlap ako hora, ležérne oblečený s rozkošnou dcérkou, bežný muž, ale vzhľadom na to ako lietal hore dole, tak bol neprehliadnuteľný. Kým sa nedovalila „kráska“... Áno, správne ste pochopili, myslím to ironicky. Vysoké lodičky výraznej farby, šortky ktoré viac odhaľovali ako zahaľovali (chápem, bolo teplo) a tielko, všetko dokonale zladené, kým som sa nepozrela vyššie....hrubá vrstva make-upu, výrazné líčené oči aj pery s dojmom, že práve ide na obraz (predsa len TV make-up musí byť výraznejší). Nesúdim, ale nie je to môj štýl. Dáma to však zaklincovala, keď pohodila dokonale upravenými vlasmi, obzrela sa okolo seba, zhodnotila situáciu a osadenstvo v detskom kútiku a vytiahla nad hlavu nový úlovok z obchodu....nohavičky, aby ich ukázala svojmu partnerovi, ktorý stál na opačnom konci miestnosti...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dámy...vytiahnuť nohavičky v detskom centre naozaj nie je chic!

Dana Kižňanská

Dana Kižňanská

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto kto sa podla nazora okolia vykeca aj zo smrti. Rada komunikujem, spoznavam novych ludi, nove miesta, vela sa ucim a dolezity je pre mna prisun novych informacii, ale aj zazitkov. Vela cestujem a rada sa tulam, nerusene sledujem a vstrebavam atmosferu... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu